JOHN WILEY & SONS INC

You Should Test That

You Should Test That

Produktbeskrivelse

Lær hvordan du konverterer besøkende på nettsiden til kunder. Konverteringsoptimalisering er en kombinasjon av vitenskap og kunst, designet for å gjøre besøkende til kunder. For å oppnå dette kreves nøye utviklede testprosedyrer som hjelper deg med å finjustere bilder, overskrifter, navigasjon, farger, knapper, og alle andre elementer, slik at nettsiden din oppmuntrer besøkende til å ta den ønskede handlingen. Denne boken veileder deg gjennom opprettelsen av en optimaliseringsstrategi som støtter dine forretningsmål, ved å bruke relevante analyseverktøy, generere kvalitetstestingideer, gjennomføre nettbaserte eksperimenter, og gjøre de justeringene som gir resultater. Boken gir trinn-for-trinn veiledning for optimalisering av nettsiden for maksimale konverteringsrater. Den forklarer hvordan man analyserer data, prioriterer eksperimentmuligheter, og velger de riktige testmetodene. Du vil lære hva som skal justeres, hvordan dette gjøres, og hvordan resultatene kan analyseres. Den inneholder praktiske øvelser, casestudier og mye mer for å støtte læringen.

Prishistorikk

Lavest
296 KR
Høyest
401 KR
Gjennomsnitt
337 KR
Median
335 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn You Should Test That
GTIN/EAN/ISBN 9781118301302
Kategorier Bøker