Lær hvordan du konverterer besøkende på nettsiden til kunder. Konverteringsoptimalisering er en kombinasjon av vitenskap og kunst, designet for å gjøre besøkende til kunder. For å oppnå dette kreves nøye utviklede testprosedyrer som hjelper deg med å finjustere bilder, overskrifter, navigasjon, farger, knapper, og alle andre elementer, slik at nettsiden din oppmuntrer besøkende til å ta den ønskede handlingen. Denne boken veileder deg gjennom opprettelsen av en optimaliseringsstrategi som støtter dine forretningsmål, ved å bruke relevante analyseverktøy, generere kvalitetstestingideer, gjennomføre nettbaserte eksperimenter, og gjøre de justeringene som gir resultater. Boken gir trinn-for-trinn veiledning for optimalisering av nettsiden for maksimale konverteringsrater. Den forklarer hvordan man analyserer data, prioriterer eksperimentmuligheter, og velger de riktige testmetodene. Du vil lære hva som skal justeres, hvordan dette gjøres, og hvordan resultatene kan analyseres. Den inneholder praktiske øvelser, casestudier og mye mer for å støtte læringen.