Johns Hopkins University Press

Metrics That Matter

Metrics That Matter

Produktbeskrivelse

Bøker og utdanningsinstitusjoner presenterer seg selv gjennom tallene de fremhever – rangeringer, avkastning på investeringer og topplister. Dessverre kan mange av disse tallene være misvisende for fremtidige studenter. Hvilke tall bør man egentlig fokusere på? Elever på videregående og studenter blir bombardert med indikatorer og rangeringer som skal hjelpe dem med å velge utdanningsvei og studietilbud. I "Metrics That Matter" tar forfatterne Zachary Bleemer, Mukul Kumar, Aashish Mehta, Chris Muellerleile og Christopher Newfield en grundig gjennomgang av disse metrikkene og avdekker at mange av de mest brukte målingene er forvirrende, villedende og - viktigst av alt - lett kan erstattes med mer nyttige alternativer. Boken undersøker vanlige målinger som brukes av framtidige og nåværende studenter, med kapitler som fokuserer på avkastning på investering i utdanning, universitetsrangeringer, gjennomsnittlig studentgjeld, gjennomsnittlige lønninger etter studieretning og mye mer. Skrevet for studenter, familiene deres og rådgiverne som gir veiledning, gir hvert kapittel en detaljert forklaring.

Prishistorikk

Lavest
274 KR
Høyest
343 KR
Gjennomsnitt
298 KR
Median
280 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Johns Hopkins University Press
Navn Metrics That Matter
GTIN/EAN/ISBN 9781421445731
Kategorier Bøker