Mer enn en milliard mennesker bruker sosiale medier hver dag for å engasjere seg med sine favorittmerker. Markedsføringen har gjennomgått store forandringer, og måten vi henvender oss til kunder på er ikke som før. En kjedelig tilstedeværelse på nettet kan være skadelig for virksomheten, uansett hvor fantastisk produktet eller tjenesten din er. Det er en stor mulighet for små og mellomstore bedrifter som ønsker budsjettvennlige sosiale medie-markedsførere til å håndtere det meste av sitt sosiale medie-engasjement. I denne boken vil du lære: * Hvorfor velge et online markedsføringsbyrå? * Hvordan opprette ditt eget byrå * Velge en nisje * Finne kunder * Signere avtaler med kunder * Få betalt * Levere tjenestene dine. Denne boken guider deg grundig gjennom alle trinnene for å komme i gang med sosiale medier-markedsføring som nybegynner i 2020. Jeg går i detalj gjennom hvordan du kan starte, skalere og automatisere et sosialt medie-markedsføringsbyrå. SMM har vært drivkraften for min egen økonomiske frihet de siste årene, og jeg tror derfor at å starte et SMM-byrå er en av de beste forretningsmodellene i dag.