Hvordan identifiserer, velger og definerer man den riktige produktstrategien? Hvordan kobler man den til gjennomføring og får hele organisasjonen til å arbeide mot de samme målene? Å lage fremragende produkter er en utfordring. Tverrfaglige team må finne og levere de rette løsningene som gleder kundene samtidig som de skaper en bærekraftig forretningsmodell. Men dette er ikke tilstrekkelig for å oppnå suksess. Produktledere spiller en avgjørende rolle: De må identifisere problemene og mulighetene som er mest kritiske for å begeistre kundene, samtidig som de bygger en bærekraftig virksomhet. Det er også essensielt å samkjøre teamene mot disse målene. Men hvordan? Hvordan finner man de riktige innsiktene og velger de mest lovende mulighetene? Hvordan ser en vellykket produktstrategi ut, og hvem skal definere den? Hvordan kan produktteam og hele organisasjonen fokusere i samme retning? "Product Direction" tilbyr en praktisk tilnærming for å løse disse utfordringene, basert på verktøy, artefakter og beste praksiser for å definere, koble sammen og kommunisere produktstrategien din.