Den nye generasjonen musikkforvaltningsbøker er her! "The Art of Music Business Management - For Artists & Managers" har nå kommet i sin andre utgave, og boken har allerede blitt solgt i over 70 land, samt er inkludert i pensum ved flere internasjonale universiteter. I løpet av kort tid har denne boken blitt en av de sentrale tekstene innen utdanning av musikkforvaltning. Karhumaa sitt syvende verk gir leseren en uvanlig innsikt i artistforvaltningens verden. Boken skiller moderne artistforvaltning i tre hovedkategorier. Når disse presenteres for deg og reflekteres mot en gjennomsiktig vegg, får du et unikt innblikk i managerens perspektiv. Dette gir deg mulighet til å se de fire viktige publikummene innen musikkindustrien. Dette er scenen, handlingsområdene, hvor alt finner sted. Rammeverket som presenteres er utviklet for dagens raskt skiftende verden, og det kan tas med overalt. Uansett hvilke handlinger du ønsker å iverksette, invester tid i å forstå dette rammeverket og begynn å handle. Denne boken lærer deg hvordan.