Key account management av Eirik Petersen

Key account management av Eirik Petersen

Produktbeskrivelse

Hvordan oppnå betydelige ordre fra de største kundene? I denne praktiske boken får du svarene på hvordan du kan navigere i landskapet rundt storkunder. Boken gir deg verktøyene for å: identifisere nøkkelelementer og aktører hos de store kundene, bygge varige og sterke relasjoner, presentere effektivt for store forsamlinger, selge omfattende løsninger, utarbeide overbevisende anbud, forhandle frem fordelaktige kontrakter, samt etablere og lede effektive kundeteam. Den veileder deg i å jobbe strukturert og målrettet med større kunder, samt å drive resultatorientert Key Account Management. "Det er mye å ta tak i for å lykkes med de mest betydningsfulle kundene. Vi må overbevise dem om at vi kan skape merverdi, slik at vi skiller oss ut fra konkurrentene. Dette er en bok som er skapt for nettopp dette arbeidet. En bok som gir deg verdifull innsikt." - Gorm Kunøe, amanuensis ved Handelshøyskolen BI. "I vårt daglige arbeid ser vi at relasjonsbygging er stadig mer avgjørende. Eiriks bok gir en lettfattelig innføring i Key Account Management, og sammen med hans tidligere kursmoduler har vi i Constructor Norge fått en helhetlig tilnærming til vårt salgsarbeid. Teorien har vi implementert i praksis, og tilbakemeldingene har vært utelukkende positive." - Terje Danielsen, direktør i Constructor Norge AS (Aker ASA). "Inspirerende lesning! Boken er godt strukturert og lett å forstå, med praktiske eksempler på løsninger. I Visma Retail vil vi ta i bruk innholdet i boken for å utvikle vår salgsavdeling og bygge en KAM-organisasjon." - Erik Ask, administrerende direktør i Visma Retail Systems AS.

Prishistorikk

Lavest
436 KR
Høyest
469 KR
Gjennomsnitt
456 KR
Median
469 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Key account management av Eirik Petersen
GTIN/EAN/ISBN 9788215009261
Kategorier Bøker