Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit av Joe Pulizzi, Robert Rose
Produktbeskrivelse
Å endre din nåværende markedsføringsstruktur kan være den eneste måten å redde den på! I 'Killing Marketing' av Joe Pulizzi og Robert Rose, presenteres banebrytende innsikter fra to av verdens fremste eksperter innen markedsføring. Boken belyser hvordan innovative selskaper har forvandlet sin markedsføringsstrategi til en selvstendig inntektskilde. Hva om alt vi tror vi vet om markedsføring, faktisk er det som holder oss tilbake? I løpet av de siste to tiårene har vi vært vitne til en total forandring i hvordan forbrukere handler og forblir lojale mot merker. Likevel fungerer mange markedsavdelinger fortsatt innenfor en tradisjonell, kampanjeorientert og produktfokusert rammeverk som har vært i bruk i over 75 år. De mest nyskapende selskapene på global skala har oppnådd imponerende resultater ved å fundamentalt endre sin tilnærming. Ved å skape verdi for kundene gjennom bruk av egne medier og smart innholdsstrategi, har disse selskapene betydelig økt kundelojalitet og inntektene. Noen har til og med gått lengre og utviklet en markedsføringsfunksjon som faktisk finansierer seg selv. 'Killing Marketing' utfordrer deg til å revurdere hvordan du tenker om markedsføring for å oppnå bærekraftig suksess.