KOGAN PAGE LTD

Advanced Customer Analytics

Advanced Customer Analytics

Produktbeskrivelse

Boken "Advanced Customer Analytics" gir en tydelig veiledning om de spesifikke analytiske utfordringene som detaljhandelen står overfor. Den utforsker naturen og omfanget av data som samles inn gjennom transaksjoner, den relative nærheten til forbrukeren, og nødvendigheten av å overvåke kundeatferd på tvers av flere kanaler. Forfatterne tar til orde for en tilnærming basert på kategoristyring, som vektlegger forståelsen av forbrukerens tankegang gjennom elastisitetsmodellering og rabatteringsstrategier, samt målrettet markedsføring og lojalitetsutvikling. Gjennom en praktisk og direkte tilnærming til komplekse scenarioer, bryter boken ned oppgaver i lettfattelige steg. Bruken av en fiktiv detaljhandelanalytiker ved navn 'Scott' bidrar til å gi tilgjengelige eksempler fra praksis. "Advanced Customer Analytics" unngår ikke de komplekse aspektene ved emnet, men gir konseptuell støtte som veileder detaljhandelsmarkedsførere mot å ta riktige valg for dataanalysen. Online ressursene inkluderer et utvalg datasett som støtter spesifikke analyser.

Prishistorikk

Lavest
495 KR
Høyest
516 KR
Gjennomsnitt
506 KR
Median
506 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke KOGAN PAGE LTD
Navn Advanced Customer Analytics
GTIN/EAN/ISBN 9780749477158
Kategorier Bøker