B2B Customer Experience av Paul og Nick Hague er en uunnværlig guide for å skape enestående kundeopplevelser for dagens B2B-forbruker. Denne nyeste utgaven tar for seg viktige emner som kunstig intelligens, ITs rolle i kundeopplevelse og hvordan man kan håndtere kundeforhold. Boken gir leserne innsikt i hvordan man kan tilby den beste kundeopplevelsen innenfor forretningsmarkedet. Med en praktisk tilnærming er verket delt inn i fem deler som leder leserne gjennom planlegging, kartlegging, strukturering, implementering og kontroll av en effektiv kundeopplevelse, spesialtilpasset for B2B-miljøet. Den nyreviderte utgaven inneholder nye casestudier som illustrerer hva som kjennetegner gode og dårlige kundeopplevelser, samt nye taktikker og strategier som kan bidra til å bygge en effektiv plan for kundeopplevelse. I tillegg veileder den leseren i hvordan man vellykket kan integrere kunstig intelligens i strategien sin, samtidig som man opprettholder en utmerket kundeopplevelse.