Forbedre og perfeksjoner dine digitale markedsføringsferdigheter, og lær hvordan du kan anvende dem effektivt innen B2B-markedsføring med den nye utgaven av denne bestselgende guiden. 'B2B Digital Marketing Strategy' er en klar og praktisk veiledning innen digital markedsføring som hjelper leserne med å forstå de mer avanserte og komplekse elementene av B2B-markedsføring. Boken gir en omfattende oversikt over de nyeste tilnærmingene, modellene, prosessene og løsningene, samt eksempler på teknologi som kan hjelpe med å håndtere viktige nåværende utfordringer innen B2B-digital markedsføring, som de som er knyttet til målretting av kontoer, databruk og administrasjon av digitale kampanjer. Den forklarer på en ekspertmåte hvordan man kan integrere de nyeste digitale metodene i kritiske prosesser som lead-generering, kundelojalitet og personalisering av kundeopplevelsen. Denne boken er en uvurderlig ressurs for alle fagfolk eller studenter innen B2B-sektoren. Den nyoppdaterte andre utgaven inneholder to nye kapitler om digital markedsføring for kundelojalitet og sosiale medier.