Har du noen gang lurt på hvordan din B2B-virksomhet kan bruke influensere for å øke inntektene? Har du sett B2C-merker oppnå stor suksess i skaperøkonomien og ønsket å gjøre det samme? I så fall er denne praktiske guiden for B2B-merker som ønsker å samarbeide med kreative personer for å skape mer autentiske og effektive kampanjer, akkurat det du trenger. "B2B Influencer Marketing" er en omfattende veiledning for B2B-merker som ønsker å utnytte skaperøkonomien for å øke inntektene og forbedre kampanjeeffektiviteten. Boken avmystifiserer influencer-markedsføring for B2B-virksomheter og gir handlingsrettede innsikter og strategier for å bygge vellykkede partnerskap med influensere. Utforsk historien og utviklingen av influencer-markedsføring, forstå landskapet, og lær hvordan du kan etablere langsiktige partnerskap med skapere. Fra å velge de rette influenserne til å måle kampanjesuksess, gir denne guiden en detaljert veiledning for å navigere i kompleksiteten av influencer-markedsføring.