B2B-markedsføring opererer i et stadig mer hektisk og komplekst forretningsmiljø, der en overflod av nye teknologier, verktøy og kanaler er tilgjengelige, og der kundene har større kontroll over kjøpsprosessen enn noensinne. Med et press for å bli 'digitale' har B2B-markedsførere ofte blitt fascinerte av selve markedsføringsaktiviteten – de taktiske aspektene – heller enn resultatene de ønsker og trenger å oppnå for både kunder og virksomheter. 'B2B Marketing Strategy' gir friske perspektiver på utfordringene markedsførere står overfor i dette miljøet, i tillegg til å presentere et nytt rammeverk for utvikling av B2B-markedsføringsstrategier og planer. Skrevet av en internasjonalt anerkjent og prisbelønt senior markedsføringsstrateg, utgjør denne boken en tankevekkende og omfattende utforskning av B2B-markedsføringens tilstand. Gjennom en grundig analyse utfordrer denne boken perspektivet til B2B-markedsførere ved å konfrontere og tilbakevise mange av de misoppfatningene som for øyeblikket preger bransjen.