Den behagelige lukten av en ny bil er faktisk en produsert 'ny bil'-aroma. Lyden av Kellogg's cornflakes som knaser i munnen vår, skapes i lydlaboratorier. Singapore Airlines har patentert lukten i sine kabiner. Merkevarebygging har nådd en ny grense. I fremtiden må merker appellere til de forsømte sansene: berøring, smak og lukt. I denne helt oppdaterte utgaven av 'Brand Sense', viser Martin Lindstrom hvordan dette kan oppnås. Ved å trekke på den mest omfattende verdensomspennende studien av forbrukernes sensoriske oppfatninger noensinne, viser han hvordan et produkt som appellerer til to sanser kan bli et fenomen som engasjerer alle fem sanser. Med et forord av Philip Kotler, gir denne banebrytende boken innovative verktøy for merkevarebygging, som evaluerer hvor en merkevare står på den sensoriske skalaen, analyserer dens sensoriske potensial og gir en klar vei for å optimalisere dens sensoriske appell. Selskaper som Cadillac, Apple, Mercedes-Benz, Nokia, Louis Vuitton, Nestle og Disney har alle nylig tatt i bruk en sensorisk tilnærming, og har sett betydelige resultater.