KOGAN PAGE LTD

Branding Inside Out

Branding Inside Out

Produktbeskrivelse

Boken "Branding Inside Out" tar for seg det viktige begrepet intern branding, en kulturell endring som skjer i en organisasjon når medarbeiderne får et sterkere fokus på kundene. Når ansatte virkelig forplikter seg til merkets ideologi, vil kommunikasjonen av merkevaren utad bli betydelig mer effektive. Denne boken, redigert av den anerkjente brandingeksperten og produktive forfatteren Nicholas Ind, består av bidrag fra en rekke erfarne fagfolk og akademikere. Boken kombinerer ny teori og praksis innen intern branding. Kapitelene som presenterer ny tenkning inneholder original forskning som belyser prinsippene bak vellykkede programmer for intern branding. Samtidig gir kapitlene om ny praksis konkrete eksempler på hvordan kjente selskaper som Patagonia, NN Group og Adidas både tiltrekker seg nye medarbeidere og styrker engasjementet blant eksisterende ansatte. Samlet sett utgjør disse bidragene og casestudiene en essensiell ressurs for enhver markedsfører som ønsker å forstå og implementere vellykket intern branding.

Prishistorikk

Lavest
443 KR
Høyest
461 KR
Gjennomsnitt
452 KR
Median
452 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke KOGAN PAGE LTD
Navn Branding Inside Out
GTIN/EAN/ISBN 9780749478902
Kategorier Bøker