Boken "Cultural Intelligence for Marketers" har allerede oppnådd en imponerende rekke utmerkelser, inkludert flere priser fra 2024, som International Book Awards innen markedsføring og annonsering, samt Honorable Mention fra Readers' Favorite Book Awards. Den ble også anerkjent som en finalist i National Indie Excellence Awards for markedsføring og offentlig relasjoner. Med et sterkt fokus på hvordan merker ikke bare reflekterer, men også former kultur og samfunnsnormer, oppfordrer denne boken markedsførere til å gå bort fra overfladisk inkluderende markedsføring og i stedet drive en meningsfull kulturell samtale. I dagens samfunn har merker muligheten til å utvikle markedsføringsstrategier som ikke bare resonerer med publikum, men som også har en betydelig innvirkning på samfunnet som helhet. Gjennom kritiske perspektiver på samfunnets utfordringer og merkets rolle, viser forfatter og kulturteoretiker Anastasia Karklina Gabriel hvordan man kan produsere inkluderende markedsføring. Denne boken er en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å forstå den dype forbindelsen mellom kultur og markedsføring.