Boken 'Customer Innovation' (andre utgave) er en prisvinner av CMI Management Book of the Year Awards 2015 i kategorien Innovasjon og Entreprenørskap. Mange organisasjoner har en tendens til å behandle kundeorientert markedsføring og innovasjon av forretningsstrategier som separate prosesser, og går derfor glipp av avgjørende muligheter for utvikling. Denne boken snur på dette perspektivet ved å begynne med kunden, fokusere på deres behov, og deretter utvikle en kundeledet forretningsstrategi. 'Customer Innovation' presenterer en gjennomtenkt tre-til-tre formel: koble, konvertere, samarbeide, som legger grunnlaget for innovasjon og endring. Dette bidrar til å forbedre den nåværende kundereisen og åpne opp for nye kunderettede muligheter. Boken inspirerer til ny produkt- og tjenesteutvikling som skjer med stor effektivitet og betydelig vekst. I denne andre utgaven får leserne også interessante oppdateringer om samskaping og fordelene ved å involvere kunder, interessenter og ansatte helt fra starten. Den gir veiledning i hvordan man kan bruke disse prinsippene for bærekraftig suksess.