I en verden preget av støy og rask utvikling i markedsføring, er innsikt om kunden nøkkelen til å skape minneverdige og meningsfylte markedsføringsstrategier. Boken 'Customer Insight Strategies' viser hvordan man kan bruke kundens innsikt for å bygge en meningsfull markedsføringsmisjon. Denne boka beskriver den avgjørende rollen kundenes innsikt spiller og gir teknikker og strategier som hjelper markedsførere med å identifisere trender, pleie leads og forstå forbrukerne. Dette gir dem muligheten til å øke lønnsomheten. Strategiene presenteres på en klar og forståelig måte, fri for fagterminologi, og kan benyttes på tvers av en rekke markedsføringsutfordringer, uavhengig av tid, budsjett eller organisasjonsstørrelse. 'Customer Insight Strategies' utforsker mange av de grunnleggende metodene for å hente ut kundens innsikt, og gir lettfattelige retningslinjer for hvordan man kan anvende dem i daglig markedsføringspraksis. Blant temaene som dekkes finner vi kundesegmentering, markedsføring mot personae og leadgenerering, i tillegg til globale casestudier fra organisasjoner som Cisco.