Gjør markedsføringen din virkelig resonant ved å personalisere hvert enkelt budskap, støttet av data, forskning og atferdsøkonomi. I en tid der markedsførere må bryte gjennom støyen, er det avgjørende å være hyper-relevant for kundene. Dette krever både data og en dyp forståelse av publikumet ditt. "Data-Driven Personalization" gir en grundig analyse av de mest effektive metodene for å nå ut til nye kunder, samt hvordan man kan engasjere de mest verdifulle kundene bedre. Boken kombinerer prinsipper fra overtalelse, atferdsøkonomi og bransjeforskning, og tilbyr leserne et handlingskraftig rammeverk for hvordan man kan implementere en kundesentrisk tilnærming til markedsføring som vil gi resultater. Verket er delt opp i seks deler som dekker alt fra hvilke data som er mest verdifulle for personalisering, til hvordan man bygger et datadrevet markedsføringsteam som er forberedt på de kommende fem årene og utover. Hver kapittel inneholder praktiske innsikter som veileder markedsførere i implementeringen av en datadrevet personaliseringstilnærming til sin strategi, med fokus på håndgripelige metoder.