KOGAN PAGE LTD

Data Storytelling in Marketing

Data Storytelling in Marketing

Produktbeskrivelse

Markedsførere er fortellere som skaper innhold, utvikler markedsstrategier og designer intern kommunikasjon. Men hvis ikke disse historiene er basert på bevis, vil de mangle troverdighet og persuasiv kraft. Å mestre kunsten å bruke data i historiefortelling er derfor en stadig viktigere ferdighet for dagens markedsførere. Historier som fundamenteres på solid bevisgrunnlag og pålitelig data kan motstå utfordringer, gi mening, skape innsikt og engasjere publikum. Denne boken er utviklet for å fylle kunnskapshullene innen datahistoriefortelling og hjelpe markedsføringsprofesjonelle med å navigere gjennom datarike miljøer, koble sammen dataelementer og skape engasjerende narrativer og innhold. Uansett om du er en dataspesialist, har dataproblemer eller er datakritisk, vil denne boken gi deg verktøyene du trenger for å kommunisere mer effektivt med kundene og interessentene dine. Med ekspertisen til Caroline Florence gir boken en grundig veiledning til hvordan man kan bygge robuste og overbevisende datahistorier, basert på hennes erfaringer fra rådgivning til ulike kunder.

Prishistorikk

Lavest
451 KR
Høyest
470 KR
Gjennomsnitt
461 KR
Median
461 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke KOGAN PAGE LTD
Navn Data Storytelling in Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781398615038
Kategorier Bøker