Lær hvordan du kan håndtere tyranner, manipulatorer og klagere som kan være frustrerende og utfordrende. Denne femte utgaven av den bestselgende boken 'Dealing with Difficult People' gir deg verdifulle teknikker og eksempel-dialoger som hjelper deg med å navigere gjennom vanskelige situasjoner samtidig som du beholder roen. Ved å forstå motivene og atferden til vanskelige mennesker, kan du lære å håndtere aggresjon, redusere pinlige situasjoner og opprettholde din integritet. Boken inneholder praktiske øvelser, nyttige maler og beste tipsene for å få det beste ut av de vanskeligste, inkludert hvordan du håndterer krevende kunder, utfordringer i den digitale verden, samt råd om hvordan du kan overvinne mobbere. Dette er en viktig ressurs for deg som ønsker å lykkes i samhandling med motstridende personer, enten i arbeidslivet eller privat. 'Dealing with Difficult People' er en del av Creating Success-serien, vært skrevet av eksperter for både nye og ambisiøse ledere. Denne populære samlingen av tilgjengelige og inspirerende veiledninger har allerede hjulpet millioner med å utvikle nødvendige ferdigheter og forbedre sin ytelse.