Hver beslutning og handling du tar bidrar til merkevaren din, og det er derfor logisk at alt du gjør digitalt også påvirker din digitale merkevare. Denne bestselgende guiden gir deg muligheten til å styrke din merkevares online tilstedeværelse og utforske sentrale markedsføringskanaler. "Digital Branding" er perfekt for markedsførere og merkevare-strateger som ønsker å forbedre merkevarens digitale tilstedeværelse. Boken gir en praktisk, trinnvis veiledning for hvordan man bygger en merkevare på nettet og måler den gjennom håndfaste resultater. Skrevet av Simon Kingsnorth, en anerkjent Fellow fra Chartered Institute of Marketing (CIM), kursleder og tenker innen bransjen, undersøker den kjerneområder innen markedsføring som innholdsmarkedsføring, sosiale medier, søkemotoroptimalisering og webanalyse. Boken presenterer et solid rammeverk for planlegging, merkevareidentitet, valg av kanaler og måling av effektiviteten til kampanjer, med eksempler fra BBC, Imperial College London og Hootsuite. Den oppdaterte tredje utgaven inneholder nytt innhold om merkevarebygging.