KOGAN PAGE LTD

Digital Marketing in Practice

Digital Marketing in Practice

Produktbeskrivelse

Boken 'Digital Marketing in Practice' gir en omfattende innføring i hvordan man kan utvikle effektive digitale markedsføringskampanjer. Med fokus på ansvarsbevisst og etisk digital markedsføring, tilbyr denne læreboken en praktisk og virkelighetsnær tilnærming. Den binder sammen praktisk i bruk og teoretisk kunnskap, noe som gjør den til en uunnværlig ressurs for både studenter og yrkesaktive. Boken utforsker essensielle definisjoner samt beste praksis for verktøy, kanaler og plattformer, inkludert SEO, sosiale medier, e-postmarkedsføring og online annonsering. Leseren får innsikt i hvordan man setter mål og lager effektive markedsføringsplaner, designe kampanjer og evaluere deres suksess for kontinuerlig forbedring. 'Digital Marketing in Practice' vektlegger også viktigheten av ansvarlighet, inkludering og bærekraftige budskap. Med intervjuer med fagfolk i bransjen og casestudier fra kjente merker som Nielsen og Met Office, inneholder boken nyttige veiledninger, sjekklister og oppfordringer til kritisk tenkning.

Prishistorikk

Lavest
449 KR
Høyest
558 KR
Gjennomsnitt
488 KR
Median
479 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke KOGAN PAGE LTD
Navn Digital Marketing in Practice
GTIN/EAN/ISBN 9781398608870
Kategorier Bøker