Utvikle en effektiv og praktisk digital markedsføringsstrategi med denne bestselgende guiden, som dekker alt fra automatisering og analyse til integrering av kunstig intelligens. "Digital Marketing Strategy" er en global bestselger og fungerer som en komplett håndbok for å strukturere og bygge en mer strategisk tilnærming til digital markedsføring. Denne tredje utgaven er nå fullt oppdatert og tar for seg integreringen av AI i markedsføring, e-handel, markedsføringsautomatisering, affiliate markedsføring, samt hvordan man bruker digitale analysverktøy. Boken presenterer også nye strategier tilpasset de nyeste endringene i informasjonskapsler og beskyttelse av personvernet. "Digital Marketing Strategy" viser deg hvordan du effektivt velger, tilpasser og administrerer digitale kanaler og operasjoner, og bidrar til å strømlinjeforme en vellykket digital markedsføringsstrategi som gir målbare og optimaliserte resultater. Anbefalt av det Chartered Institute of Marketing (CIM), er boken støttet av virkelige casestudier fra kjente selskaper som Coca-Cola, Spotify, Airbnb, Adidas og Hostelworld, samt sjekklister, nøkkelbegreper og innsikter fra ledende fagfolk.