KOGAN PAGE LTD

Evaluating Public Relations

Evaluating Public Relations

Produktbeskrivelse

I en tid preget av stramme budsjetter og et stadig voksende utvalg av verktøy og teknologier å velge mellom, står PR-profesjonelle overfor et større press enn noen gang for å rettferdiggjøre sine beslutninger. 'Evaluating Public Relations' gir råd til PR-arbeidere på alle nivåer om hvordan de kan demonstrere klart og objektivt virkningen av sitt arbeid til kunder og ledere. Forfatterne trekker på både sin praktiske og akademiske erfaring for å diskutere et bredt spekter av evalueringsmetoder og strategier. Denne fullstendig oppdaterte utgaven inneholder informasjon og råd om bransjestandarder for PR-måling. Boken kombinerer teori og praksis og presenterer casestudier fra kjente organisasjoner som Philips, Pepsi, St John Ambulance, Medicare og Westminster City Council. Dette gjør den til en uunnvrlig håndbok for både studenter og erfarne fagfolk innen PR.

Prishistorikk

Lavest
495 KR
Høyest
516 KR
Gjennomsnitt
506 KR
Median
506 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke KOGAN PAGE LTD
Navn Evaluating Public Relations
GTIN/EAN/ISBN 9780749468897
Kategorier Bøker