I en tid der detaljhandelen står overfor betydelige omstillinger, får detaljister råd om å revidere sine forsyningskjeder for å kunne øke hastigheten på markedslanseringer. 'Fashion Logistics' undersøker veksten og endringene innen moteindustrien, samt de faktorer som driver disse endringene. Forsyningskjedenettverk og operasjoner er avgjørende for distribusjon av produkter i detaljhandelen, og betydelige endringer innen disse nettverkene har nå endret måten de fungerer på. For å møte fremtidige utfordringer er det essensielt at produsenter revurderer sine forsyningskjeder slik at de blir robuste mot sjokk, smidige nok til å tilpasse seg plutselige endringer, fleksible nok til å skreddersy produkter, og effektive nok til å beskytte marginene. 'Fashion Logistics' vurderer disse påvirkningene og endringene, samt hvordan produsenter kan tilpasse sine arbeidsmetoder. Den andre utgaven av 'Fashion Logistics' inkluderer reviderte avsnitt om samfunnsansvar og reshoring, oppdaterte case-studier og nytt innhold om hvordan produsenter kan tilpasse seg på arbeidsplassen, samt nedgangen i varehussektoren.