Lykke på arbeidsplassen er avgjørende. Men hva innebærer egentlig lykke? Hvordan kan ledere måle lykke, og hvordan kan de skape mer av den? Hva skjer med organisasjoner som lykkes i å fremme lykke? Det er ingen tvil om at lykke og velvære spiller en viktig rolle i alle organisasjoner, da dette utvilsomt fører til økonomisk suksess og gevinst for alle involverte. I 'Happy Economics' belyser forretningsekspert Mark Price tydelig hvilken stor mulighet lykke utgjør for bedrifter. Gjennom virkelige eksempler fra organisasjoner som har lykkes, forklarer han hva lykkeøkonomi er og hvorfor det er viktig å ha målbare indikatorer for lykke. Han knytter høye nivåer av lykke sammen med høy ytelse, undersøker hvordan man kan skape lykkelige team, og gir deg verktøyene for å utarbeide en bedriftsplan for lykke som kan brukes i enhver virksomhet. Dette er en uunnværlig guide for ledere som ønsker å bygge et mer lykkelig og produktivt arbeidsmiljø.