Hvordan forberede seg på fremtiden som en samtale, heller enn en deklarasjon? I en tid hvor nye trender stadig kan snu strategiske planer på hodet, er det avgjørende å forstå hvordan man navigerer i en verden preget av hyperforandringer. Den moderne forretningsverdenen påvirkes av globale bevegelser, teknologi som forstyrrer gamle mønstre, politiske opprør og endrede forbrukerforventninger. I denne dynamiske konteksten er det viktig å spørre seg: Er du i stand til å tilpasse deg og blomstre, eller vil du bli et offer for den nådeløse konkurransen om å 'tilpasse seg eller dø'? "How to Future" gir innsikt i kunsten å forutsi og teste ulike fremtidsmuligheter gjennom analyse av viktige trender, signaler og fremvoksende mønstre. Denne unike boken vil ruste deg til å bli en strategisk veiviser, slik at du kan vurdere, planlegge og forberede deg på bedre fremtider både for deg selv og din bedrift. Boken fungerer som en veiledning i fremtidsplanlegging og gir deg verktøy, strategier og praksiser som belyser nye strategiske stier. Gjennom kloke innblikk fra anerkjente futurister Scott Smith og Madeline Ashby, vil du lære å forstå og forme fremtiden.