KOGAN PAGE LTD

International Brand Strategy

International Brand Strategy

Produktbeskrivelse

Internett gir teoretisk mulighet for alle merker til å markedsføre seg internasjonalt. I praksis opplever likevel mange selskaper store utfordringer når de prøver å konkurrere utenfor hjemmemarkedet. I boken 'International Brand Strategy' fra perspektivet til en erfaren markedsfører, får leserne tilgang til tydelige og handlingsrettede teknikker som kan hjelpe enhver organisasjon som ønsker å gå inn i internasjonale markeder. Boken bidrar til å øke salget i utenlandske markeder, samtidig som den vektlegger viktigheten av å opprettholde prisintegritet og bygge merkevareverdi. Ved å følge veiledningen i 'International Brand Strategy' er selskaper i stand til å raskt etablere seg i fremmede markeder. Dette gir dem et konkurransefortrinn fra dag én, gjør det mulig for dem å unngå kostbare feil, og sparer dem for måneder med prøving og feiling. Boken presenterer en unik metodikk for å forvalte merker i utlandet, som kan brukes på ethvert produkt i alle markeder. Disse metodene har allerede bevist sin verdi for både store og små selskaper på seks kontinent.

Prishistorikk

Lavest
507 KR
Høyest
529 KR
Gjennomsnitt
518 KR
Median
518 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke KOGAN PAGE LTD
Navn International Brand Strategy
GTIN/EAN/ISBN 9781789666298
Kategorier Bøker