Nøkkelkontoer utgjør livsnerven i enhver organisasjon. Key Account Management handler om langsiktig investering av ressurser i kunder som kan gi en eksepsjonell avkastning. Men hvilke kunder klassifiseres egentlig som nøkkelkontoer? Er de de som vokser raskest, har best økonomisk sikkerhet, eller er det kanskje de som gir mest uttrykk for sine behov? I denne boken presenteres en klar og effektiv planleggingsmetodikk for håndtering av nøkkelkontoer. Den nyeste, sjette utgaven av "Key Account Management" tar et strategisk grepp på hele prosessen, fra definisjon av kunden til styring av relasjonen og oppnåelse av status som hovedleverandør. Boken dekker også den nyeste beste praksis, inkludert ITs rolle i konto-styring, i tillegg til nye casestudier og online støtteressurser. Det er også en ny seksjon som sammenligner hvordan forskjellige industrier og markeder tilnærmer seg nøkkelkonto-forvaltning. Dette gjør boken til en unik ressurs for de som ønsker å mestre kunsten å håndtere sine viktigste kunder. Online ressursene inkluderer nyttige maler og veiledninger.