Din bedrifts arbeidskraft utgjør dens mest verdifulle ressurs. Det er ansatte som omsetter organisasjonens strategi til virkelighet, interagerer med forbrukere og former bedriftens merkevare. I 'Living the Brand' vises det hvordan du kan styrke og motivere dine ansatte til å bli 'merkevarehelter'. Denne tilnærmingen øker de ansattes engasjement, forbedrer servicenivåer og retter innsatsen mot å oppnå forretningsmål. Boken gir en praktisk og inspirerende innsikt i hvordan ansatte trives i organisasjoner der de identifiserer seg med merkenavnet, og hvordan organisasjoner blomstrer når merkevaren har relevans og gir mening. Gjennom unike internasjonale casestudier fra selskaper som IBM, SAS Airlines, UNICEF, Apple og Nike, viser 'Living the Brand' hvordan du kan oppnå dette gjennom forskning, opplæring, kommunikasjon, ledelse og evaluering. Den undersøker merkebegrepet og hvorfor mennesker har blitt så avgjørende for definisjonen av sin merkevare. 'Living the Brand' er en CarbonNeutral® publikasjon, som tar ansvar for sitt klimaavtrykk.