Den nyeste oppdaterte utgaven av 'Marketing Communications' tilbyr en nøye strukturert og tilgjengelig lærebok som gir studenter og praktikere de nødvendige ferdighetene for å levere vellykkede markedsføringskommunikasjoner i dagens raskt skiftende og hyperkonkurrerende markeder. I den åttende utgaven fortsetter boken å være en kjerne ressurs som dekker alle aspekter av markedsføringskommunikasjon, fra planlegging og implementering til måling av data og kampanjeresultater. Utforsk hvordan du kan navigere i kjøperatferd, sosiale medier, annonsekampanjer, PR-kampanjer, stordata, markedsføringsautomatisering, kunstig intelligens, virtuell virkelighet og mer med denne omfattende læreboken. Lær gjennom aktuelle, virkelige eksempler fra globale selskaper som Tesla og TikTok, og få innsikt i hva som kreves for å bygge en virkelig integrert og vellykket markedsføringskommunikasjonsplan. Ved å inkludere merkevarebygging, kundereiser, kundeinnsikter og mer, gir 'Marketing Communications' også dypgående innhold om de juridiske kravene du må være oppmerksom på for å utvikle strategien din.