Oppdag mulighetene som Web 3.0 gir markedsførere, samtidig som du unngår potensielle fallgruver med denne omfattende guiden om metaverset, kunstig intelligens og fremtidige digitale markedsføringsstrategier skrevet av industriekspert Simon Kingsnorth. Føler du deg trygg på å lede selskapets markedsføringsstrategier inn i den nye verden av Web 3.0 og metaverset? Mange markedsførere er klar over hvor viktig og innflytelsesrik denne teknologien vil bli, men mange vet ikke hvor de skal starte, hvilken teknologi som vil bestå, eller hvilke muligheter som finnes. "Marketing in Web 3.0" gir deg en klar veiledning om hva du bør gjøre i dag, hva teknologien innebærer og hvor den er på vei. Boken dekker alt fra gamifisering til skapelse av immersive opplevelser og til og med framtiden for søk. Den gir deg innsikt i hvor vi står nå, hvordan vi kom hit, og hvordan du enkelt kan transformere markedsføringsstrategien og teamet ditt for framtiden. Når vi navigerer oss inn i Web 3.0, ligger det et enormt potensiale for merker å utnytte.