KOGAN PAGE LTD

Marketing Metrics av Christina Inge

Marketing Metrics av Christina Inge

Produktbeskrivelse

Føler du deg overveldet av data? I boken 'Marketing Metrics' viser Christina Inge hvordan du kan utnytte dataens fulle potensial til å utvikle en smidig og fremtidsrettet strategi som setter kunden i sentrum. Mange merkevarer snakker om å skape en markedsføringsstrategi drevet av data, analyser og metrikker, men altfor ofte står de fast i et hav av informasjon, usikre på hvordan de kan bruke denne til å skape fleksible løsninger som også ser fremover, i stedet for bare å validere fortiden. 'Marketing Metrics' guider leserne gjennom alle stadiene av implementeringen av en datadrevet strategi, fra tidlig adopsjon til mer avansert tilpasning. Med eksempler fra kjente organisasjoner som Coca-Cola og Mercedes-Benz, demonstrerer den hvordan man kan utvikle en strategi som utnytter forbrukerdata for å fremme kundesentrert markedsføring, etablere avkastning på investeringene i kanaler og kampanjer, styrke merkevaren og lage produktstrategier basert på data. Boken tar også for seg de nye globale lovene som påvirker forbrukerrettigheter.

Prishistorikk

Lavest
399 KR
Høyest
417 KR
Gjennomsnitt
410 KR
Median
413 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke KOGAN PAGE LTD
Navn Marketing Metrics av Christina Inge
GTIN/EAN/ISBN 9781398606593
Kategorier Bøker