Vinner av BookFest Spring Book Awards 2022 i kategorien Markedsføring og Business Book Awards 2022 i kategorien Salg & Markedsføring, denne boken er en uvurderlig ressurs for alle som har fått ansvaret for å utvikle en markedsføringsstrategi. 'Marketing Strategy' av Jenna Tiffany gir en grundig innføring i de mest nyttige verktøyene og modellene, samtidig som den identifiserer vanlige fallgruver å unngå. Boken gir deg et praktisk og tilpasningsdyktig rammeverk som fremmer suksess i markedsføringsstrategien. Leserne vil lære hvordan de kan lage en effektiv markedsføringsstrategi for sin virksomhet, med en klar og lettfattelig oversikt over hvorfor strategi er avgjørende, hvordan man skaper den, implementerer den, og ikke minst hvordan man måler suksessen. Med et rikt utvalg av globale eksempler og casestudier, åpner boken med å belyse strategiens rolle i en organisasjons langsiktige visjon. Den tar også for seg sentrale modeller og rammeverk som kan anvendes for å analysere markedsføringsmiljøet, samt gir verdifull informasjon om segmentering, målretting og posisjonering. Viktigst av alt skisserer den noen av de mest sentrale elementene for å oppnå en vellykket markedsføringsstrategi.