«Native Advertising» utforsker et betimelig emne som berører oss alle: betalt innhold som tilsynelatende er en del av det vi leser, ser og opplever på nettet. Flere av oss har allerede vært eksponert for dette fenomenet, ofte uten å være klar over det. Med en bakgrunn i digitale trender som mobilannonsering, programmatisk annonsering, bruk av annonseblokkere, spredning av falske nyheter og kunstig intelligens, har native advertising utviklet seg til å bli en milliardindustri. Denne formen for annonsering spiller en vesentlig rolle i den digitale suksessen til mange ledende merker og selskaper. I denne omfattende studien, skrevet av en av bransjens fremste eksperter, blir vi tatt med på en reise inn i utviklingen av denne spennende annonsekanalen. Boken ser nærmere på hvordan native advertising påvirker medielandskapet i dag og hva markedsførere og bedrifter må forstå om dette emnet. Med fokus på fremtiden for digital annonsering, gir «Native Advertising» en grundig analyse av hvorfor veksten av denne formen for annonsering er uunngåelig. Forfatteren bruker virkelige eksempler, intervjuer med ledende markedsførere fra hele verden og en rekke casestudier, inkludert analyser av mediefirmaer som The New York Times og The Independent.