KOGAN PAGE LTD

Optimizing Digital Strategy

Optimizing Digital Strategy

Produktbeskrivelse

Boken 'Optimizing Digital Strategy' undersøker de valgene organisasjoner står overfor i den raskt skiftende verdenen av teknologi-drevet virksomhet. Fra ytelsesbasert markedsføring til personlig tilpasning, on-demand detaljhandel og kunstig intelligens, kartlegger denne boken både kommersielle og kundesentrerte utfordringer. Den gir innsikt i hvordan ledere kan maksimere utbyttet av sine digitale strategier. I stedet for å kaste seg over de nyeste digitale plattformene, verktøyene og teknologiene, oppfordrer boken ledere til å ta et skritt tilbake fra presset om konstant investering i ny teknologi, og i stedet fokusere på å hente bedre avkastning fra eksisterende ressurser. 'Optimizing Digital Strategy' presenterer en bærekraftig modell for e-handel som passer til behovene til hver enkelt organisasjon. Den adresserer det repetitive dilemmaet mellom ytterligere investeringer i teknologi og nødvendigheten av å forbedre marginene og øke inntektene. Boken er illustrert med forfatternes eget digitale arbeid for globale merkevarer som The Economist, Sky, O2, Regus, Financial Times, Lidl og L.K.Bennett.

Prishistorikk

Lavest
436 KR
Høyest
455 KR
Gjennomsnitt
446 KR
Median
445 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke KOGAN PAGE LTD
Navn Optimizing Digital Strategy
GTIN/EAN/ISBN 9780749483722
Kategorier Bøker