Organic Social Media er en inspirerende veiledning for sosiale medieansvarlige som ønsker å fremme organisasjonens vekstmål gjennom effektiv digital tilstedeværelse. I denne boken tar Jenny Li Fowler leserne gjennom essensielle steg for å bygge et sterkt samfunn rundt merkevaren. Boken er en finalist i American Book Fest Best Book Awards 2024 innen kategorien Business: Marketing & Advertising. Fowlers innsikt er spesielt verdifull for grupper og institusjoner som har en naturlig ambassadørbase som støtter deres budskap og visjon. Med fokus på hvordan man kan styrke lojaliteten fra disse ambassadørene, gir boken konkrete råd om hvordan man kan navigere i sosiale medier. Leserne lærer viktige strategiske spørsmål som kan hjelpe dem med å identifisere de mest egnede plattformene, effektivisere godkjenningsprosesser og iverksette nødvendige tiltak for å oppnå en organisk følging. I innledende kapitler setter Fowler leserne inn i planleggingsfasen og prosessen for å sette strategiske mål, samtidig som hun forklarer hvordan man kan gjenoppbygge eller styrke sin digitale tilstedeværelse. Organic Social Media er et must for alle som ønsker å tilpasse sin sosiale medie-strategi for maksimal vekst.