Utnytt den eksplosive populariteten til podkaster og oppdag hvordan din bedrift kan bruke denne unike muligheten til å skille seg ut og skape varig engasjement med målgrupper. Denne omfattende guiden til podkastmarkedsføring er skrevet av vertene for den globale topp ti-podkasten på iTunes, The Digital Marketing Podcast. Podkasting er en svært overbevisende, men likevel underutnyttet kanal, som når ut til en velstående og innflytelsesrik demografi. I et trangt og støyende digitalt landskap gir det organisasjoner, merkevarebyggere og markedsførere en sjelden mulighet til å skille seg ut og drive engasjement med sine målgrupper. Her oppnår man målbare nivåer av lojalitet som knapt kan drømmes om på andre digitale plattformer. Denne boken fungerer som den definitive guiden til podkastmiljøet, hvor viktigheten av podkasting for virksomheter blir utførlig beskrevet. Den forklarer også hvorfor podkasting, unikt, besitter det høyeste nivået av forbrukerengasjement sammenlignet med andre sosiale medier.