"Selling to Win" er anerkjent internasjonalt som en av de mest effektive håndbøkene for salgsforbedring som noensinne er skrevet. Denne boken er et uvurderlig verktøy for både salgs- og markedsføringsprofesjonelle. Den gir en klar og presis veiledning om hvordan man praktisk kan implementere vinnende teknikker i salgsprosessen. Leserne vil finne nyttige råd om hvordan man kan oppnå salg, selv om man ikke er det billigste alternativet, og hvordan man kan omdanne kunder til ambassadører for produktet. Boken fremhever også betydningen av å utvikle en positiv holdning som gir resultater, strategier for å overvinne konkurransen, samt effektive metoder for å avslutte et salg. I denne 25-årsjubileumsutgaven er "Selling to Win" revidert og beriket med enda flere salgsråd og praktiske tips. Den inneholder et forord av James Caan, en suksessrik entreprenør, forfatter og tidligere investor fra BBCs "Dragon's Den". Denne oppdaterte utgaven reflekterer de nyeste salgsmetodene og inkluderer suksesshistorier fra lesere av tidligere utgaver som har nytt godt av det de lærte i boken.