Sosiale medier har blitt en uunngåelig del av nesten alle bedrifter i dagens digitale landskap. I boken "Social Media Marketing for Business" presenteres en omfattende veiledning for hvordan man effektivt kan implementere en sosial mediestrategi som er integrert i alle deler av organisasjonen. Denne viktige håndboken gir et trinn-for-trinn veikart for å etablere effektive arbeidsflyter, teamkonfigurasjoner, styringsmodeller og retningslinjer for sosiale medier. Den tar også for seg hvordan man kan skape, måle og evaluere innhold og kampanjer på sosiale medier som gir en konkurransefordel. Boken inneholder innsikter fra ledende eksperter innen bransjen og dekker emner som balansen mellom eierskap til sosiale medier, hvordan man måler suksess ved hjelp av analyser, og hvordan man gjennomfører en revisjon av sosiale medier. Med eksempler fra anerkjente internasjonale organisasjoner som Verdens naturfond (WWF), Deloitte Digital, Dell, Burger King og LVMH, gir "Social Media Marketing for Business" en dypere forståelse av hvordan man bygger en støttende kultur, får forankring for strategien og overkommer vanlige utfordringer.