KOGAN PAGE LTD

The Future of Luxury Customer Experience

The Future of Luxury Customer Experience

Produktbeskrivelse

Hva kjennetegner en luksuriøs kundeopplevelse, og hvordan kan luksusmerker best utnytte ny teknologi for å skape unike og eksklusive opplevelser for sine kunder? Denne boken, 'The Future of Luxury Customer Experience', tar for seg nettopp disse spørsmålene. Den utforsker hvordan luksusmerker kan kombinere menneskelig interaksjon med nye teknologiske muligheter for å tilby opplevelser som både vil overraske og glede kundene i et helhetlig omnichannel-miljø. Ved å bruke casestudier fra verdenskjente luksusretailere som Ferrari, Cartier, Audemars Piguet, Mandarin Oriental, Valentino, Bottega Veneta og flere, forklarer boken hva som skiller en luksus kundeopplevelse fra andre. Den gir innsikt i hvordan luksusmerker må utvikle seg for å tilpasse seg et stadig skiftende landskap, og hvordan de kan bruke data og den nyeste teknologien for å levere eksepsjonelle kundeopplevelser, samtidig som de beskytter kundenes privatliv. Skrevet av eksperter fra den anerkjente SDA Bocconi School of Management, gir denne boken en omfattende forståelse av fremtidens luksusopplevelser.

Prishistorikk

Lavest
540 KR
Høyest
558 KR
Gjennomsnitt
553 KR
Median
555 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke KOGAN PAGE LTD
Navn The Future of Luxury Customer Experience
GTIN/EAN/ISBN 9781398615458
Kategorier Bøker