Oppdag kraften i ett av de mestselgende salgsverkene noensinne, som har blitt en uunnværlig ressurs for alle som jobber med salg eller markedsføring. Forfattet av ledere fra Miller Heiman, en global aktør innen salgsutvikling, introduserer "The New Strategic Selling" leserne for en ny tilnærming til salg som betrakter prosessen som et samarbeid mellom parter. Boken bygger videre på prinsippet om 'win-win', som umiddelbart fikk sterk respons og revolusjonerte salgs- og markedsføringsstrategier ved å forkaste manipulerende teknikker. Dette bidro til at Miller Heiman inntok posisjonen som en global leder med en prestisjetung kundeliste. I den nyeste, tredje utgaven av denne tidløse klassikeren blir leserne guidet gjennom det raskt skiftende landskapet innen B2B-salg. Boken inneholder: - Virkelige eksempler fra arbeidslivet - Strategier for å møte konkurransen - Nytt innhold som adresserer de mest vanlige utfordringene og spørsmålene fra Miller Heiman-workshoper. Med "The New Strategic Selling" får du verktøyene du trenger for å navigere i aktuelle salgsscenarioer og styrke din posisjon i markedet.