KOGAN PAGE LTD

Using Semiotics in Marketing

Using Semiotics in Marketing

Produktbeskrivelse

Semiotikk er en kraftfull ressurs for markedsførere. Denne anerkjente metoden gir verdifulle innsikter om forbrukere, som igjen gjør det mulig å skreddersy effektive merkevarestrategier og øke lønnsomheten for selskaper. Store aktører som Unilever og P&G har erfart at Lawes' tilnærming til semiotikk stimulerer innovasjon og fremmer salgsvekst. I den nyeste utgaven av "Using Semiotics in Marketing" finner du nå enda flere avsløringer om merkenavn, forbrukere og deres fremvoksende behov. Tre nye kapitler belyser de usynlige sosiale kreftene som driver Be Kind-bevegelsen, den offentlige etterspørselen etter ærlighet og følelsene hos yngre generasjoner. Dette anerkjente veikartet gjør semiotikk tilgjengelig for alle markedsførere, enten de er på klientsiden eller byråsiden, og det er den eneste boken om semiotikk som presenterer en komplett plan for forskningsprosjekter. Dette er din omfattende guide til å lære hvordan du skriver prosjekter og forslag, designer prosjekter og gjennomfører dem.

Prishistorikk

Lavest
403 KR
Høyest
420 KR
Gjennomsnitt
412 KR
Median
412 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke KOGAN PAGE LTD
Navn Using Semiotics in Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781398607644
Kategorier Bøker