Vinner av CMI Management Book of the Year Awards 2016 i kategorien 'Commuter's Read'. I en tid der kunder har tilgang til enorme mengder data om virksomheter, deres produkter og konkurrenter, blir kundeopplevelsen en stadig viktigere kilde til bærekraftig konkurransefortrinn. Men suksess avhenger ikke bare av digital engasjement og dyktighet; den krever også en kombinasjon av en digital først-tilnærming og et menneskelig preg. I 'When Digital Becomes Human' undersøker og forklarer Steven Van Belleghem de nye digitale relasjonene. Boken er fylt med globale eksempler fra organisasjoner som har lykkes i å transformere sine kundeforhold, som Amazon, Toyota, ING, Coolblue, Nike og Starbucks. 'When Digital Becomes Human' presenterer en klar modell som selskaper lett kan implementere for å integrere et emosjonelt lag i sin digitale strategi. Denne guiden til å kombinere to av en virksomhets viktigste ressurser - menneskene og de digitale styrkene - dekker de nyeste temaene innen digital transformasjon.