Kolibri

Nu ja zhe izvinilsja! Kak effektivno prosit proschenija u vtoroj polovinki, druzej, klientov

Nu ja zhe izvinilsja! Kak effektivno prosit proschenija u vtoroj polovinki, druzej, klientov

Produktbeskrivelse

Effektiv kommunikasjon er uten tvil en av de mest essensielle ferdighetene for å oppnå suksess i hverdagen. Men hvor ofte har du opplevd at en samtale plutselig stopper opp på grunn av misforståelser eller sårende ord? I mange situasjoner mangler vi gode unnskyldninger, uansett om det er du som ber om tilgivelse eller omvendt. Enten det er på jobben, hjemme, ute eller med venner, kan du snu en vanskelig situasjon til din fordel ved å lære deg kunsten å beklage og ta imot unnskyldninger riktig. Forfatterne Mardzhori Ingall og Sjuzan MakKarti har i flere år analysert unnskyldninger i nyhetene, politikken og blant vanlige mennesker, og de har en dyp innsikt i emnet. Hvis du noen gang har blitt frustrert over å høre 'Du misforsto meg', 'Beklager, jeg visste ikke at du var så sensitiv' eller 'Du er jo alltid...,' så er denne boken perfekt for deg – og også for dem som har følt seg såret av slike kommentarer.

Prishistorikk

Lavest
204 KR
Høyest
212 KR
Gjennomsnitt
208 KR
Median
208 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Kolibri
Navn Nu ja zhe izvinilsja! Kak effektivno prosit proschenija u vtoroj polovinki, druzej, klientov
GTIN/EAN/ISBN 9785389233294
Kategorier Bøker