Nu ja zhe izvinilsja! Kak effektivno prosit proschenija u vtoroj polovinki, druzej, klientov
Produktbeskrivelse
Effektiv kommunikasjon er uten tvil en av de mest essensielle ferdighetene for å oppnå suksess i hverdagen. Men hvor ofte har du opplevd at en samtale plutselig stopper opp på grunn av misforståelser eller sårende ord? I mange situasjoner mangler vi gode unnskyldninger, uansett om det er du som ber om tilgivelse eller omvendt. Enten det er på jobben, hjemme, ute eller med venner, kan du snu en vanskelig situasjon til din fordel ved å lære deg kunsten å beklage og ta imot unnskyldninger riktig. Forfatterne Mardzhori Ingall og Sjuzan MakKarti har i flere år analysert unnskyldninger i nyhetene, politikken og blant vanlige mennesker, og de har en dyp innsikt i emnet. Hvis du noen gang har blitt frustrert over å høre 'Du misforsto meg', 'Beklager, jeg visste ikke at du var så sensitiv' eller 'Du er jo alltid...,' så er denne boken perfekt for deg – og også for dem som har følt seg såret av slike kommentarer.