Kommunikasjon for ledere og organisasjoner

Kommunikasjon for ledere og organisasjoner

Produktbeskrivelse

Boken "Kommunikasjon for ledere og organisasjoner" belyser hvordan kommunikasjon har utviklet seg fra å være en støttefunksjon til å bli en essensiell del av organisasjonens kjernekompetanse. I takt med samfunnets økende bruk av digital informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT), er det viktigere enn noen gang at ansatte har en dyp forståelse av kommunikasjonens rolle. I denne sammenhengen vil kontaktflatene mellom mennesker og maskiner stille nye krav til vår evne til å kommunisere effektivt. Markedsføring og PR har fått en fremtredende plass som strategiske aktiviteter i organisasjoner, spesielt i lys av den pågående digitaliseringen. Boken undersøker hvordan profesjonell kommunikasjon ikke bare omfatter interaksjon mellom mennesker, men også med digitale verktøy og maskiner. Den tar for seg sentrale spørsmål knyttet til organisasjonskommunikasjon og hvilke kommunikative ferdigheter som er nødvendige for å lykkes som leder, samtidig som det fokuseres på etiske aspekter og strategisk tilnærming til kommunikasjon i organisasjoner. Forfatterne oppfordrer leserne til å reflektere over hvordan en bevisst holdning til kommunikasjon kan bidra til å forhindre konflikter, styrke teamarbeid, og støtte læringsprosesser innen organisasjonen. Med bidrag fra 17 eksperter innen feltet tilbyr boken en omfattende innføring, som også er tilpasset de nyeste utviklingene innen digital teknologi og bærekraftige utfordringer. Denne tredje utgaven er et verdifullt verktøy både for studenter på universitets- og høyskolenivå, samt for ledere som ønsker å utvide sin kunnskap om kommunikasjon.

Prishistorikk

Lavest
739 KR
Høyest
739 KR
Gjennomsnitt
739 KR
Median
739 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Kommunikasjon for ledere og organisasjoner
GTIN/EAN/ISBN 9788245048551
Kategorier Bøker