I en tid der sosiale medier spiller en avgjørende rolle under kriser, er det essensielt for virksomheter å håndtere kommunikasjonen effektivt. «Krisehåndtering online» av Kjell Løvik gir innsikt i hvordan man skal navigere i det hurtige landskapet av informasjon som sprer seg i løpet av sekunder. Med fokus på hvordan dagens realiteter har redusert «den gyldne timen» til «den gyldne minutt», understreker boka viktigheten av å være forberedt på krisesituasjoner før de oppstår. Løvik viser hvordan sosiale medier kan overskygge tradisjonelle medier dersom man ikke er i stand til å reagere raskt og strategisk. Denne boken henvender seg ikke bare til de som er direkte ansvarlige for krisehåndtering og kommunikasjon, men også til ledere og stabsmedlemmer som står i frontlinjen under kritiske hendelser. I tillegg gir den et solid fundament for studenter innen krisekommunikasjon, beredskapsledelse og samfunnssikkerhet. Enten du ønsker å bruke den som pensum, hjelpemiddel, eller oppslagsverk, vil «Krisehåndtering online» være en uvurderlig ressurs for alle som tar krisehåndtering på alvor.