Hva får brukerne til å komme tilbake etter å ha prøvd produktet eller tjenesten din for første gang? God onboarding kan være det som skiller mellom forlatte kontoer og lojale brukere, hvis vi designer den som en helhetlig og kontinuerlig prosess. I 'Better Onboarding' viser Krystal Higgins hvordan de beste onboarding-erfaringene veileder brukerne gjennom interaksjoner, slik at de kan følge sine egne suksessveier. Du vil lære praktiske strategier og teknikker for å utforme effektiv veiledning, enten du jobber med en redesign, lanserer nye funksjoner, ruller ut tjenesteoppdateringer, eller ønsker å ønske tilbake brukere. Sett til side verktøy som gamle instruksjoner, manualer, og påtrengende guider, og lær hvordan du kan bruke veiledet interaksjon til å hjelpe brukerne med å navigere—og få utbytte av hvert steg. BOKEN UTFORSKER: Hvordan effektivt hilse på, engasjere og beholde kunder; Beste praksis for å kartlegge brukernes onboarding-reiser fra start til slutt; Sammenføring av forskning, innhold, design og funksjonalitet for å støtte nye brukere; Steg for å bryte ned prosesser.