Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag av Ola Gaute Aas Askheim, Tor Grenness

Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag av Ola Gaute Aas Askheim, Tor Grenness

Produktbeskrivelse

Kvalitative metoder får en stadig mer sentral plass innen markeds- og organisasjonsforskning. Til nå har det vært et betydelig gap i norsk litteratur som omhandler den kvalitative delen av det som internasjonalt refereres til som 'Business Research Methods'. Denne boken fyller dette tomrommet ved å gi en grundig dekning av alle de relevante praktiske og teoretiske aspektene ved kvalitative metoder i disse fagområdene. Den er primært skrevet for studenter som enten deltar i et kurs i kvalitative metoder eller som er i gang med oppgaver som innebærer kvalitativ tilnærming. Gjennom en omfattende bruk av praktiske eksempler, utformes boken også til å være nyttig for alle som er involvert i praktisk utredningsarbeid. Den tilbyr innsikt og veiledning for både nybegynnere og erfarne forskere, og er et viktig verktøy for å forstå og anvende kvalitative metoder i et profesjonelt og akademisk miljø.

Prishistorikk

Lavest
390 KR
Høyest
419 KR
Gjennomsnitt
395 KR
Median
390 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag av Ola Gaute Aas Askheim, Tor Grenness
GTIN/EAN/ISBN 9788215010007
Kategorier Bøker