Laiki Publishing

The Curious Advantage

The Curious Advantage

Produktbeskrivelse

The Curious Advantage utforsker nysgjerrighetens atferd og dens sentrale rolle i den digitale tidsalderen. Boken tar for seg et bredt spekter av emner knyttet til nysgjerrighet, fra historiske og samtidsrelevante perspektiver til nevrovitenskapelige, antropologiske, atferdsmessige og forretningsmessige vinklinger. Nysgjerrighet har dype konsekvenser for organisasjoner, ledere og individer som lever i en digital virkelighet. The Curious Advantage gir praktiske verktøy og eksempler fra virkeligheten, og bygde et argument for hvordan nysgjerrighet er den største drivkraften for verdiskaping i den nye digitale æra. Nysgjerrighet ligger til grunn for ferdighetene som kreves for å navigere i våre digitale liv, særlig i en tid der fremtiden er usikker. Boken presenterer modellen 7C's of Curiosity, et nyttig verktøy for alle som ønsker å lede en nysgjerrig organisasjon eller som ønsker å utfordre seg selv til å være aktivt nysgjerrig. I denne praktiske og inspirerende boken gir Paul Ashcroft, Simon Brown og Garrick Jones en vei for å nysgjerrig navigere og låse opp mulighetene i en stadig mer kompleks verden.

Prishistorikk

Lavest
198 KR
Høyest
206 KR
Gjennomsnitt
202 KR
Median
202 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Laiki Publishing
Navn The Curious Advantage
GTIN/EAN/ISBN 9781648713514
Kategorier Bøker